پاتوق 86

سرگرمی و تفریحی

پاتوق 86

سرگرمی و تفریحی

فال روزانه 10 تیر 1395 طالع بینی امروز پنجشنبه 10 تیر 95

فال روزانه 10 تیر 1395 طالع بینی امروز پنجشنبه 10 تیر 95

فال روزانه , فال امروز , فال روز تولد , thg v,chki , fall rozane

فال روزانه روز تولد برای متولدین تمام ماه های سال ، در ادامه فال خود را مطالعه نمایید

فال روزانه,فال روزانه 2,فال روزانه حافظ,فال روزانه بیتوته,فال روزانه ماه تولد

فال روزانه , فال امروز , فال روز تولد , thg v,chki , fall rozane

فال روزانه فروردین

شما دوست دارید که دیگران احساسات صادقانه‌تان را بفهمند، اما نشان دادن آسیب پذیریتان کاری پرخطر است. گوش کردن به سخنان دیگران می‌تواند شما را از ترسهایی که به دردسرتان می‌اندازند رها کند. صحبت کردن در مورد احساسات امری دو طرفه است و ماه جدید در سومین خانه‌تان شما را نصیحت می‌کند که به همان اندازه که به دیگران اطلاعات داده‌اید، از آنها اطلاعات بگیرید.

فال روزانه 2 فروردین

با وجود این که احساس می کنید شدیدا به استراحت نیاز دارید برایتان سخت است که بخواهید از برنامه و کارهای روزمره تان فاصله بگیرید، زیرا کارهای تمام نشده ای دارید که مهلت مقرر آنها دارد به پایان می رسد و باید هر چه سریعتر به آنها رسیدگی کنید. با این حال باید کمی وقت برای دوستان و خانواده تان کنار بگذارید چرا که بودن با آنها به شما انرژی و توانی مضاعف خواهد بخشید.  اجرای برنامه هایتان و ایجاد تعادل بین کار و تفریح به مدیریت زمان نیاز دارد و خوشبختانه شما از پس انجام این کار برخواهید آمد. سعی کنید از انرژی درونیتان برای حل کردن مشکلات دیگران کمک کرده و اگر کاری از دستتان بر می آید برای آنها انجام دهید.

فال روزانه,فال روزانه 2,فال روزانه ماه تولد,فال روزانه روز تولد

فال روزانه , فال امروز , فال روز تولد , thg v,chki , fall rozane

فال روزانه اردیبهشت

خبر های خوب: اگر به تنهایی و با مشقت در حال کار روی یک پروژه هستید به زودی شریکی پیدا می کنید که در انجام این کار کمک های قابل توجهی به شما خواهد کرد. یادتان باشد که کار اشتراکی خیلی سریعتر و بهتر پیش می رود و جنبه های مثبت آن از جنبه های منفی بیشتر هستند. ذهن خود را آرام کنید و به این فکر کنید که اگر اوضاع را به طور کلی در نظر بگیرید به آن بدی که جزئیات به نظر می رسند هم نیست. خانواده شما تمام تلاش خود را می کنند که در کنارتان باشند، به آنها اعتماد داشته باشید. در رابطه با عشقتان مواظب باشید پیش از این که عصبانی شوید به طور کامل مشکل را بررسی و درک کنید و سعی کنید به این مسئله از چشم او نگاه کنید.

فال روزانه 2 اردیبهشت

شما امروز در مرز بین دو دنیای متفاوت قدم می زنید؛ از طرفی حاضرید با هر کسی که ایده هایی عجیب و موضوعاتی پیچیده برای بحث کردن در سر دارد که تفکر شما را زیر سوال می برند صحبت کنید و از طرفی هم صبر و حوصله زیادی برای جر و بحث کردن ندارید و دوست دارید هر چه زودتر از بحث های سنگین خلاص شده و به خودتان و ذهنتان استراحت بدهید. لزومی ندارد که یک راه را بخاطر دیگری کنار بگذارید و با کمی درایت و مهارت می توانید این مسئله را حل کنید. امروز اگر در جمع حضور پیدا کنید فرصت های خوبی برای شروع روابط جدید کاری و عاطفی در انتظارتان خواهند بود. خوشبختانه کلامتان نیز اثرگذار است و به شروعی بهتر برای این روابط کمک خواهد کرد.

فال روزانه,فال روزانه 2,فال روزانه ماه تولد,فال روزانه روز تولد

فال روزانه , فال امروز , فال روز تولد , thg v,chki , fall rozane

فال روزانه خرداد

اگر کسی را دوست دارید امروز وقت آن رسیده است که دست از ایفای نقش والد برای آنها بردارید، چرا که شما گاهی این کار را می کنید. نقشتان را عوض کنید و بگذارید دیگران از شما مراقبت کنند و هوایتان را داشته باشند. اگر کمی به خودتان استراحت بدهید آسمان به زمین نخواهد آمد. مطمئن باشید اتفاقی نخواهد افتاد، کمی به خودتان استراحت بدهید. امشب قراری غیرمنتظره با عشقتان بگذارید، موبایل هایتان را خاموش کنید و بدون هیچ برنامه ای از خانه بیرون بزنید و ببینید راه شما را به کجا خواهد برد، مطمئن باشید برای هر دوی شما شبی لذت بخش خواهد بود.

فال روزانه 2 خرداد

امروز روز خیلی خوبی است برای این که گرد و غبارهای گذشته را از خودتان تکانده و با نفسی عمیق و همراه با هوای تازه باذهنی باز نگرشی جدیدنسبت به وضعیت فعلیتان پیدا کنید. ذهنتان را درگیر چیزهایی که پشت سر گذاشته اید نکنید و چشمانتان را به راهی که در پیش رو دارید و به مقصدتان بدوزید. تلفن را برداشته و با دوستی که مدتی است از او بی خبر هستید تماس بگیرید، او حرف های زیادی برای گفتن به شما دارد. شما خودتان را به عنوان رهبر گروهتان قبول دارید، ولی امروز با کمال میل حاضرید که این مسئولیت را به هر کسی که مایل به پذیرش آن باشد واگذار کنید و با خیالی راحت به دنبال رویاها و اهداف خودتان بروید.

فال روزانه,فال روزانه 2,فال روزانه ماه تولد,فال روزانه روز تولد

فال روزانه , فال امروز , فال روز تولد , thg v,chki , fall rozane

فال روزانه تیر

امروز رئیس تان روی شما حساب ویژه ای کرده تا از دریایی از کارها سربلند بیرون آیید و این کار برای شما بسیار سخت است چرا که باید به فکر تامین نیازهای خود نیز باشید ولی امروز کاراست که یکی پشت سر هم برای شما پیش می‌آید. الان زمان آن نیست با افکاری مثل این که چه کاری نمی‌توانید انجام دهید خود را اذیت کنید. به جای نگرانی درباره عملکردتان تمام تلاش خود را برای کار بکار گیرید. همین برای یک کار و نتیجه مفید کافی است!

فال روزانه 2 تیر

وقتی در میان اعضای خانواده و دوستانتان و از لحاظ عاطفی احساس امنیت می کنید می توانید همه خیال هایتان را باور کنید. شما واقعا معتقد هستید که می توانید به هر چیزی که می خواهید برسید و به هر جایی که دوست دارید بروید، پس سفره دلتان را در این مورد پیش عزیزانتان باز کرده و با آنها در مورد خواسته هاو آرزوهایتان حرف بزنید. شما مجبور نخواهید بود چیزی را برای آنها توجیه کنید چون خودتان خوب می دانید که آنها در تیم شما و حامیتان هستند. این کار باورتان نسبت به خودتان را افزایش داده و به شما انگیزه می دهد تا رویاهایتان را دنبال کنید. اگر کسی به نکته ای اشاره کرد که باب میلتان نبود ناراحت نشوید و این را به حساب خیرخواهی او بگذارید.

فال روزانه,فال روزانه 2,فال روزانه ماه تولد,فال روزانه روز تولد

فال روزانه , فال امروز , فال روز تولد , thg v,chki , fall rozane

فال روزانه مرداد

 گاهی اوقات دوست دارید قانون شکنی کنید. هیچ کس نمی تواند مانع شما شود. سعی کنید احساساتتان را پنهان نکنید زیرا همسرتان ناراحت می شود.

فال روزانه 2 مرداد

امروز برایتان فرصت های بسیاری به همراه خواهد داشت که باید با ذهنی باز با آنها روبرو شوید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از آنها بهره مند شوید و نتایج مورد نظرتان را بگیرید. یک روز پر از فعالیت های اجتماعی برای شما مردادی های بازیگوش خیلی عالی به نظر می رسد، ولی نباید سعی کنید همین امروز به همه جا سرک بکشید. در یک جمع دوستانه باقی بمانید و از وقت گذراندن با اطرافیانتان لذت ببرید. این کار می تواند فرصت آشنایی با فرد جدیدی را برای شما فراهم کند و زمینه ساز یک رابطه حرفه ای و یا حتی عاطفی موفق برای شما باشد. اگر سعی کنید اطراف خود را با افراد درست و موجه پر کنید مطمئن باشید که هیچ وقت بازنده نخواهید بود.

فال روزانه,فال روزانه 2,فال روزانه ماه تولد,فال روزانه روز تولد

فال روزانه , فال امروز , فال روز تولد , thg v,chki , fall rozane

فال روزانه شهریور

امروز نگاهی عمیق و جدی به اینکه چگونه خودتان را بیان می کنید داشته باشید. شاید این لحن تمسخرآمیز و تهاجمی شما است که باعث می شود نتیجه دلخواهتان را در مکالمات نگیرید. در مکالمه کافی است رک باشید و حرفتان را مستقیم بزنید. چنانچه در حال نوشتن چیزی هستید، چه در حال نوشتن متنی خلاقانه مثل داستان و چه متنی مثل گزارش کار هستید، امروز برای ادامه آن حوصله ندارید، حق هم دارید، آخر هفته و وقت استراحت است، فردا ادامه خواهید داد. امروز روز خوبی برای بررسی زندگی مشترکتان است و زمان خوبی است برای این که ببینید اوضاع روبراه است یا خیر. می توانید همراه با همسرتان به سینما بروید و یا یک شب رمانتیک را در منزل بگذرانید.

فال روزانه 2 شهریور

امروز انگار هیچ کس دلش نمی خواهد مسئولیت تصمیم گیری را به عهده بگیرد. حتی یک جلسه یا مهمانی می تواند بخاطر این بی مسئولیتی آنها و فرار آنها از به عهده گرفتن کارها در آستانه بهم ریختن قرار بگیرد و همه منتظر هستند که یک نفر دیگر زیر بار انجام کارها برود. در شرایط عادی شما خودتان همه کار را به عهده گرفته و سعی می کردید اوضاع را روبراه کنید، ولی امروز شما هم شانه بالا انداخته و فقط نگاه می کنید. نه این که برایتان اهمیت نداشته باشد، ولی فکر می کنید به وقتش به طور گروهی دست در دست هم داده و همه چیز را به موقع روبراه خواهید کرد.

فال روزانه,فال روزانه 2,فال روزانه ماه تولد,فال روزانه روز تولد

فال روزانه , فال امروز , فال روز تولد , thg v,chki , fall rozane

فال روزانه مهر

امروز شهامت داشته باشید و از صمیم قلب حرف بزنید. از اینکه عقاید خود را به زبان بیاورید، نترسید. هیچ انسانی بی عیب نیست. شما هم از این قاعده مستثنا نیستید. امروز بهتر است روی کارهای گروهی یا روی برنامه های خیریه وقت بگذارید. در مورد تمایلات خود هم خیلی راحت صحبت کنید و هر چه می خواهید را به عشقتان بگویید تا او نیز از خواسته های درونی شما آگاه شود. ورزش یا کمک در کارهای خانه نیز می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

فال روزانه 2 مهر

روح سخاوتمند شما امروز تمام کسانی که با شما در ارتباط هستند را تحت تأثیر قرار داده و الهام بخش آنها خواهد بود. شاید توجه زیادی به جزئیات نکنید، ولی از صمیم قلب می خواهید کاری کنید که اطرافیانتان از بودن در کنار شما خاطره خوبی داشته باشند. شاید حتی فکر کنید وظیفه دارید هر کاری از دستتان بر می آید انجام دهید تا همه در زندگیشان احساس خوش بختی کرده و بتوانند زندگی متعادلی داشته باشند. تلاشی که شما به خاطر دیگران می کنید از چشم آنها مخفی نمی ماند، ولی باید حواستان باشد که به وقتش دست از این کار بردارید و خوبی خودتان را در چشم دیگران تبدیل به یک وظیفه نکنید.

فال روزانه,فال روزانه 2,فال روزانه ماه تولد,فال روزانه روز تولد

فال روزانه , فال امروز , فال روز تولد , thg v,chki , fall rozane

فال روزانه آبان

 امروز باید گوش به زنگ باشید، یعنی حواس تان باشد طوری رفتار نکنید که دیگران را مورد تهاجم قرار دهید. به نظر خودتان بسیار منطقی هستید، اما ممکن است کسی از راه برسد و به شما بگوید که هیچ کدام از ایده های تان شدنی و ممکن نیستند. مجبور نیستید همه ی جزییات را توضیح دهید، سعی کنید با لحن تان نرم تر سخن بگویید و کمتر حرف بزنید. لزومی ندارد برای این که منظورتان را برسانید از جملات طولانی استفاده کنید، اما کمی طول می کشد تا کاملاً درک تان کنند.

فال روزانه 2 آبان

شما متوجه این موضوع هستید که باید تغییرات مهمی در برنامه روزانه تان بدهید و پیش خودتان مطمئن هستید که هر وقت ذهنتان را روی این مسئله متمرکز کنید می توانید تغییرات لازم را ایجاد کنید. متاسفانه امروز این کار به آن سادگی ها که فکر می کنید نخواهد بود و گره هایی که ممکن است در برنامه تان بیفتند نخواهند گذاشت برنامه ریزی هایتان همان طوری که انتظار دارید پیش بروند. یادتان باشد اطرافیان و همراهان خود را به دقت انتخاب کنید، چرا که ارتباط داشتن با افرادی که افکار و ایده های شما را تحسین می کنند روی نگرش شما نسبت به آینده تان  اثرات مثبتی خواهد گذاشت. در نهایت تنها چیزی که می تواند شما را محدود کند موانعی هستند که خودتان در ذهن خود ساخته اید.

فال روزانه,فال روزانه 2,فال روزانه ماه تولد,فال روزانه روز تولد

فال روزانه , فال امروز , فال روز تولد , thg v,chki , fall rozane

فال روزانه آذر

امروز احتمالا با تصمیمات سختی روبه رو باشید. در ارتباط هایتان مسایلی پیش آمده که نمی دانید دقیقا چطور باید رفتار کرد. از یک طرف می خواهید حرف هایتان را بگویید و از طرفی هم احتمال سوبرداشت وجود دارد. اما روراست بودن همیشه بهترین گزینه است. با حفظ احترام حرف های خود را بیان کنید. بسیار مهم است که به ذهن و قلب خود امروز استراحت دهید. فشارهای فکری، منفی بافی و غمگین بودن را از خود دور کنید. این اعتماد را به خود داشته باشید که می توانید تصمیمات درستی اتخاذ کنید.

فال روزانه 2 آذر

شاید از تصمیماتی که این اواخر گرفته اید زیاد مطمئن نباشید، ولی دلتان نمی خواهد کسی از این کمبود اعتماد به نفس و شک و تردیدهایتان بویی ببرد. شما نگران این هستید که مبادا این خود درگیریتان بی دلیل به شهرت شما آسیبی زده و دیدی که دیگران نسبت به شما دارند را خراب کند. شاید بهتر باشد کمی تنها مانده و خوب به همه چیز فکر کنید و گزینه هایی که پیش رو دارید را با دقت در نظر بگیرید. ولی خودتان را از کسانی که دوست دارید زیاد دور نکنید، حتما در میان آنها کسی وجود دارد که کاملا مورد اطمینانتان باشد و بتوانید بدون نگرانی از قضاوتی که در موردتان می شود نگرانی هایتان را با او در میان بگذارید. شاید این دقیقا همان چیزی است ه برای حل مشکلتان لازم دارید.

فال روزانه,فال روزانه 2,فال روزانه ماه تولد,فال روزانه روز تولد

فال روزانه , فال امروز , فال روز تولد , thg v,chki , fall rozane

فال روزانه دی

شما بسیاری از هیجانات، شوق و ذوق‌های درونی‌تان را سرکوب می‌کنید که مبادا کسی متوجه این احساسات درونی شما شود اما به زودی اتفاقی برای شما پیش می‌آید که شما را مجبور می‌کند از این به بعد تمام احساسات خود را بروز دهید تا کمتر دچار استرس و دل نگرانی شوید. تجربیات جدید شما را بسیار راهنمایی خواهند کرد تا هرچه موفق تر باشید. از سکوت و گوشه عزلتی نیز که برای خود اختیار کرده اید خارج شوید زیرا در بیرون از تنهایی شما زیبایی‌های بسیاری برای مشاهده وجود دارند.

فال روزانه 2 دی

امروز بالاخره موفق خواهید شد با جدیت بیشتری به نقشه ها و برنامه هایی که این چند وقت بی آن که به کسی چیزی بگویید ذهنتان را درگیر کرده بودند فکر کرده و شاید حتی در مورد آنها با افرادی که مورد اعتمادتان هستند و دانش کافی برای این که به شما مشورت بدهند را دارند حرف بزنید. امروز برقرار کردن روابط اجتماعی برای شما ساده تر از هروقت دیگری است ولی حتی در میان خوشگذرانی با بهترین دوستانتان هم ذهنتان درگیر کارهای نیمه تمامی است که در انتظارتان هستند. خوشبختانه در حال حاضر لزومی ندارد که به مسئولیت هایتان فکر کنید، شما این حق را دارید که بخواهید کمی به خودتان استراحت بدهید، پس لذت خودتان را با عذاب وجدان خراب نکنید.

فال روزانه,فال روزانه 2,فال روزانه ماه تولد,فال روزانه روز تولد

فال روزانه , فال امروز , فال روز تولد , thg v,chki , fall rozane

فال روزانه بهمن

شما در زندگی تان فردی مثبت بین هستید به همین دلیل با تمام مشکلاتی که پیش می‌ایند به راحتی مقابله می‌کنید و هیچ اتفاقی هر چند خیلی بزرگ باشد نمی‌تواند مانع شما شود.شما به تنهایی این احساس را در خود نگه نمی‌دارید بلکه با صحبت‌ها و رفتارهای مثبت تان این موضوع را به دیگران نیز القا می‌کنید به همین دلیل خداوند راه‌های سعادت و خوشبختی را بیش از پیش بر سر راه شما قرار می‌دهد.استدلال‌ها و آنالیزهای که در رابطه با دیگران انجام می‌دهید یا حدس می‌زنید کاملا به واقعیت می‌پیوندند اما توصیه می‌کنیم به انها زیاد اهمیت ندهید زیرا باعث می‌شوند که شما رفتاری نا عادلانه را پیشه خود کنید.

فال روزانه 2 بهمن

امروز تقریبا برای هر کاری آماده اید و حاضرید برنامه قبلیتان را برای همراه شدن با شادی و تفریح دیگران به راحتی کنار بگذارید. پشت سر گذراندن یک روز پر از فعالیت های اجتماعی می تواند حواستان را از مشکلات روزمره تان پرت کند. با این حال حرف زدن در مورد موضوعاتی که توجهتان را جلب نمی کنند می تواند برایتان خسته کننده باشد. شما مجبور نیستید در بحث هایی که به آنها علاقه ای ندارید شرکت کنید، حتی می توانید خلاقیت و انرژی مثبت خود را به کار گرفته و بحث هایی را مطرح کنید که برای همه جذاب هستند. درست است که این روزها نمی توان زیاد به غریبه ها اعتماد کرد. ولی امروز کمی از وقت و انرژیتان را به غریبه ای که به کمک شما نیاز دارد بدهید و خیالتان راحت باشد که خطری تهدیدتان نمی کند.

فال روزانه,فال روزانه 2,فال روزانه ماه تولد,فال روزانه روز تولد

فال روزانه , فال امروز , فال روز تولد , thg v,chki , fall rozane

فال روزانه اسفند

شما در شغل خود بسیار حرفه ای هستید و هیچ کسی به اندازه شما نمی تواند مسوولیت هایش را به انجام برساند. اما در کنار اینها، ایرادی هم دارید که خواسته های درونی خود را به زبان نمی آورید. امروز مهم این است که بتوانید میان زندگی کاری و شخصی خود تفکیک قایل شوید و آنها را از هم جدا کنید. از اینکه با عشقتان در مورد خواسته های قلبی خود حرف بزنید، نترسید. البته پیش از بیان هر حرفی باید با خودتان صادق باشید و ببینید در دلتان چه می گذرد و اولویت های شما در زندگی چیست! از امروز تا آخر تابستان دوره مثبتی در زندگی شما آغاز خواهد شد. قدردان آن باشید.

فال روزانه 2 اسفند

ذهن و قلبتان را به روی فرصت هایی که برایتان به وجود می آیند باز کنید و مطمئن باشید که وقتی به خودتان و کاری که می کنید اعتماد داشته باشید هیچ چیزی نخواهد توانست مانع راهتان بشود و روز به روز مهارت بیشتری در انجام آن پیدا خواهید کرد. امروز نگرشی پرشور و احساساتی به اطرافتان دارید و زیبایی را در وجود همه احساس می کنید و هر چیزی به نظرتان معنایی دارد. حالا که چنین احساساتی دارید بهترین وقت برای پرداختن به خانواده و مسائل مربوط به آن می تواند باشد زیرا ارتباط و عشق بین شما و اعضای خانواده تان را قویتر خواهد کرد. هر چقدر بیشتر به زیبایی های زندگی دقت کنید زیبایی های بیشتری در آن خواهید یافت.

فال روزانه,فال روزانه 2,فال روزانه ماه تولد,فال روزانه روز تولد

فال امروز | فال روزانه تولد

«« فال روزانه و طالع بینی صرفا جهت سرگرمی می باشد »»

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.