پاتوق 86

سرگرمی و تفریحی

پاتوق 86

سرگرمی و تفریحی

ترانه علیدوستی : به فیلمبرداری فصل دوم سریال شهرزاد بسیار نزدیک هستیم

ترانه علیدوستی,بیوگرافی ترانه علیدوستی,اینستاگرام ترانه علیدوستی,ترانه علیدوستی و همسرش

گفتگو با ترانه علیدوستی بازیگر سریال شهرزاد

ترانه علیدوستی : فضایی که برای دیدن همدیگر وجود داشت ضمن اینکه ارزیابی کلی برای کارنامه یک سال کار سینمایی ایران بود.می‌شد درباره فیلم‌ها صحبت کرد، نقد و بررسی وجود داشت. خوب مسلما ما هم دل‌مان می‌خواهد کاری که یک سال برایش زحمت کشیدیم دیده شود و بحث و بررسی‌هایش را هم بشنویم. منتهی چند سالی است که جشنواره از این فضا خارج شده است.فکر نکنید منظورم فقط فیلم‌هایی است که خودم در آن بازی کردم. من فیلم‌های دیگران را هم دیدم و این فاصله گرفتن را حس کردم. چیزی که بیشتر در فضای جشنواره وجود دارد، حواشی فیلم‌هاست تا خود فیلم‌ها. در نتیجه ترجیح می‌دهم درباره کاری صحبت کنم که مردم آن را می‌بینند و درباره‌اش صحبت می‌کنند.

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

ترانه علیدوستی,jvhki ugdn,sjd,Taraneh Alidoosti

ترانه علیدوستی با انتشار این تصویر نوشت :

به فیلمبرداری فصل دوم سریال شهرزاد بسیار نزدیک هستیم. از پیگیری صمیمانه همه ی شما ممنونیم و مهربانیتان را فراموش نمیکنیم. تمام تلاشمان این است که فروردین ۹۶ قسمت اول فصل دوم دست شما باشد. این عکس، یادگاریست از پشت صحنه سکانس آخر فصل یک. با نهال و مونا و. آقا مصطفی.

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.